Gry edukacyjne – efektywne narzędzia edukacji dorosłych
Niniejszym informujemy, że został zakończony proces rekrutacji do projektu Erasmus + „Gry edukacyjne – efektywne narzędzia edukacji dorosłych.” Na szkolenie do Stambułu w dniach 07.04.2024r. -20.04.2024 r. jadą:
Monika B.
Roman C.
Katarzyna K.
Elżbieta K.
Jolanta L.
Małgorzata M.
Marek N.
Teresa R.
Lista rezerwowa:
Agnieszka P.
Paulina R.
Wszystkim osobom, które złożyły dokumenty w procesie rekrutacji serdecznie dziękujemy.
Toruń 23.01.2024 r.
Wydłuża się okres rekrutacji do 15.12.2023 r. Dokumenty rekrutacyjne na końcu strony.
Fundacja otrzymała dofinansowanie projektu edukacyjnego w ramach Erasmus +. Projekt realizujemy w partnerstwie z Ibn Haldun University ze Stambułu. IHU jest uniwersytetem badawczym zajmującym się naukami społecznymi, prowadzącym wiele projektów finansowanych ze środków krajowych i międzynarodowych. W tym roku grupa badawcza z Wydziału Pedagogicznego z Ibn Haldun University koncentruje się na Erasmusie, Horyzoncie 2020 i innych projektach badawczych UE. Zrealizowali oni wiele projektów unijnych w Erasmusie. Uniwersytet Ibn Haldun zatrudnia 250 pracowników (150 pracowników akademickich, 100 pracowników administracyjnych), należy do czołowych uniwersytetów w Turcji i prowadzi dynamiczną współpracę z Ministerstwem Edukacji Narodowej (MoNE) w celu poprawy jakości edukacji i szkół szkoleniowych w Stambule i ogólnie Turcji poprzez prowadzenie dla nich
szkoleń oraz poprzez programy magisterskie i doktoranckie skierowane do kadry administracyjnej i pedagogicznej wszystkich szkół.
Projekt nosi tytuł: Gry edukacyjne – efektywne narzędzia edukacji dorosłych.
Cele Projektu to:
Opanowanie podstaw wiedzy i praktycznych umiejętności edukatorów F. w zakresie stosowania gier edukacyjnych w kształceniu dorosłych,w tym seniorów w różnej wiekowo grupie
szkoleniowej w ciągu 6 m.Przygotowanie teoretyczne i praktyczne edukatorów-wolontariuszy spośród grupy rówieśniczej, uczestników klubów seniora, do prowadzenia zajęć z zastosowaniem gier
edukacyjnych w ciągu 7 m od mobilności.
Program uzgodniony wstępnie z Partnerem przyjmującym zawiera w sobie następujące punkty:
„Zgrywalizowany moduł szkoleniowy — gry edukacyjne” Grywalizacja: co to jest i jakie to uczucie? – 1/2 dzień
Przykłady grywalizacji, analiza, ocena koleżeńska wartości w edukacji dorosłych.- 1 dzień
Aktywna nauka dorosłych poprzez gry. 1/2 dnia
Wdrożenie aktywnego uczenia się – ćwiczenia -1 dzień
Gry i metody grywalizacyjne w kształtowaniu postaw osób dorosłych.- 1 dzień
Obecność poznawcza poprzez gry. – 1/2 dnia
Implementacja kognitywna – procesy i struktury poznawcze w trakcie uczenia się. 1/2 dnia
Elementy grywalizacji i projektowanie instruktażowe.1 dzień
Przykłady cyfrowych narzędzia do grywalizacji – 1 dzień
Tworzymy własną grę – warsztaty – 2 dni
Budowanie zespołu, współpracy i kooperacji za pomocą gier. – 1 dzień
Program kursu przedstawiony został przez Dr Ahmet Göçen, który jest profesorem nadzwyczajnym i ekspertem ds. projektów z 12-letnim doświadczeniem w tej dziedzinie.
Otrzymaliśmy na te działania 20376 €
Należy zapoznać się z Regulaminem Rekrutacji, pobrać i wypełnić Formularz rekrutacyjny oraz pobrać i wypełnić Zestawienie danych osobowych. Podpisane i wypełnione dokument w formie skanu należy przesłać na adres: proeuropa@fundacja-proeuropa.org.pl do dnia 15.12.2023 r.
Osoby, które nie przedstawią dokumentów potwierdzających znajomość języka angielskiego przejdą test znajomości tego języka.
HARMONOGRAM DZIAŁAŃ W PROJEKCIE